2011. május 9., hétfő

ELSŐ GONDOLATAIM

Mikor jut eszünkbe először, hogy mi is leszünk öregek?
Milyen lesz az életünk 70-en túl?
Sajnos sokunknál túl későn.
Az ember sok mindent csinál úgy, hogy tervet készít, de az életét az emberek többsége csak felületesen vagy sehogy nem tervezi meg. Pedig a tapasztalat azt mutatja, hogy a sikeres élethez is elengedhetetlen lépések sora

- a cél, a terv, a döntés, a tett és a kontroll.

" okos ember a más kárán tanul a buta meg a sajátján sem" mondja a közmondás.

Gyerekkoromban tanultam egy szakmát, de már akkor is éreztem, hogy ez nem fog életem végéig kitartani.
Azt tapasztalom, 10-15 évente az ember rákényszerülhet, hogy új szakmát kell tanulnia.

Pár éve már, hogy talán az utolsó 15 éves szakaszba kezdtem, amikor bennem is felmerült.
Milyen is lesz 70 után?

Sok tanulás és sok beszélgetés mindenféle korú emberekkel, tapasztalatok gyűjtése és adása lett a munkám.
Egy lehetőség lettem a kapcsolataimnak, hogy rajtam keresztül a más kárából tanulva sikeres életutat tervezhessenek.

Az Ő sikerük nekem is siker. Azt hiszem hivatásra találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése